zaterdag 27 juni 2015

DAAR KOMT DE BRUID

Met een halfnaakte Liselotte voor zich loopt John met een stijve achter haar aan. Hij ruikt nog eens aan zijn vingers en kan niet wachten om zijn tong in haar natte spleetje te duwen.

Inmiddels wordt het hem duidelijk dat die taxatie vandaag niet meer af zal komen. Als het rapport eenmaal is gereed gemeld bij het NWWI zal het al wel half zes geweest zijn en dan staat het weekend voor de deur. Immers gaat hij ervan uit dat hij hier nog lang niet weg is.

Liselotte loopt langzaam de trap op en haar billen bewegen sierlijk in haar opgetrokken slipje. Op de 1e verdieping aangekomen staat één deur open en daar gaan ze dan ook naar binnen. De gordijnen zijn half open en de kamer oogt opgeruimd. Alleen het bed is nog opengeslagen en wanneer Liselotte stil staat gaan zijn handen op haar heupen om haar te bevrijden van haar tshirt. Automatisch gaan haar handen omhoog en het tshirt ligt al snel ergens in een hoek.

Hij staat dicht tegen haar aan en wrijft met zijn instrument tegen haar kontje. Zijn handen trekken zachtjes aan haar tepels. Beiden zijn hard. Hij maakt zijn riem los en van onderen ontkleed duwt hij zijn stijve tussen haar benen. Omdat ze zo fijn is gebouwd komt deze aan de voorzijde om het hoekje kijken en hij voelt een hand zijn eikel vasthouden. Liselotte wrijft deze tegen haar natte kutje. Nu keihard geworden begint John met draaiende bewegingen te duwen.

Als zij plots ophoudt en zich omdraait kan hij zich snel helemaal uitkleden. Ook Liselotte ontdoet zich van haar laatste kledingstuk en vraagt hem even mee te lopen.

Ze gaan naar een andere slaapkamer. Als de deur opengaat is het helemaal donker en vrolijk loopt Liselotte naar het raam om de gordijnen te openen. De kamer wordt verlicht en in het midden staat een paspop met een strakke, geheel kanten trouwjurk.

“Mooi he?”

“Euh ja”

“Zal ik het aandoen?”

“Als je dat wilt?"

Al snel staat Liselotte met haar trouwjurk aan in het midden van de kamer. Dit onwerkelijk beeld is grappig om te zien en iets wat niemand ooit zou geloven. De aanstaande bruid helemaal opgedoft met een maagdelijk witte trouwjurk en de plaatselijke woningtaxateur in zijn blote kont met een stijve pik tegenover haar.

“Volgende week ga ik trouwen.”

“Staat je goed.”

“Trouwen?”

“Nee, die jurk.”

“Je zult wel denken dat ik een of ander gek wijf ben maar ik ben gewoon supergeil.”

De even ervoor nog timide huiseigenaar is helemaal los en staat met een natte kut, in haar trouwjurk, in een lege slaapkamer.

“Mijn vriend is nogal traditioneel, missionarishouding, huisje, boompje, beestje. En ik wil nog al eens gek doen, los gaan, wild doen.”

“Waarom trouwen jullie dan? Jullie zijn overduidelijk anders.”

“Hij is normaal, ik ben anders. Hij is lief hoor, we hebben het goed samen, we zijn al 11 jaar bij elkaar. Hij is mijn eerste vriendje, maar ook niet mijn laatste”

Om die laatste zin te begrijpen moet John even nadenken. Al snel valt het kwartje; Het is een nympho. “ Heb ik weer “ , denkt hij.

“En weet hij dat ook?”

“Nee, is mijn geile geheimpje.”

“Niet dat ik elke week er op uit ga hoor. Af en toe krijg ik gewoon zin om te neuken met een andere man. Dat gaat vanzelf. Ik weet niet hoe dat komt.”

“En vandaag ben ik de gelukkige”, denkt John.

Liselotte trekt haar jurkje omhoog en met gespreide benen nodigt zij hem uit dichterbij te komen.

“Ik wil je tong voelen”

Op zijn knieën gaat hij voor haar zitten, zijn handen knijpend in haar billen, zijn tong in haar zachte spleetje. Langzaam zuigt hij het vocht op uit haar kutje en met haar heupen wiegend en met haar ogen dicht lijkt het alsof ze in haar hoofd de openingsdans van de bruiloft aan het oefenen is.

Als haar schokkende bewegingen lijken aan te geven dat ze klaarkomt hoort hij boven zich een bevrijdende zucht. Haar handen laten de jurk los en John zit half verscholen met alleen zijn blote kont nog uitstekend onder haar trouwjurk. Hij kruipt onder haar uit en staat weer op. Samen lopen ze naar de andere slaapkamer en Liselotte gaat met haar trouwjurk aan op het opengeslagen bed liggen. Met beide handen trekt ze haar benen omhoog en onder haar jurk ligt het opengespreide kutje te wachten op zijn harde piemel.

“Neuk me.”

John duikt op Liselotte als een wilde hond. Zijn armen onder haar benen geslagen trekt hij deze nog een beetje verder uit elkaar. Haar kutje is zo nat dat hij al snel diep in haar kan stoten. Het kreunen wordt harder en harder en wanneer John ook harder begint te kreunen lijkt het dat ook hij zijn hoogtepunt van de dag gaat bereiken. Liselotte merkt dit ook en zegt:

“Ik wil dat je op mijn jurk spuit. Is toch wit” , lacht ze er achteraan.

Enigszins verbaasd maar gehoorzaam stoot hij nog enkele keren om nog net op tijd zijn volle lading op haar jurk te deponeren. Goed gemikt, aan de voorzijde, in het midden en een beetje op haar schouder. Zwetend en nog kreunend veegt Liselotte het goedje uit over haar jurkje en met wat restjes in haar hand likt ze met een ondeugende blik haar vingers af.

Al liggend trekt ze de jurk uit en draait zich om. Met haar prachtige kontje naar achteren vraagt ze of hij haar nog eens wilt likken.

“overal”

Gewillig gaat John verder, die taxatie komt toch niet meer af……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten